niedziela, 24 kwietnia 2016

Siemka.!

Siemkaa.! Tak tak wiem dawno mnie nie było i meega za to Przepraszam Po prostu nie mogę się pozbierać po tym jak chłopak którego miałam za najlepszego przyjaciela, osobę której zawsze mogłam i wszystko mówiłam po prostu olał naszą przyjaźń ☹😢 Przyzwyczaiłam się już że moje życie nie jest zbyt łatwe i muszę się nieźle wysilić żeby mi się coś na prawdę udało, coś czego mega chce... I że los w sumie zabrał mi już to na czym mi mega zależało i ciągle utrudnia mi życie ale nie spodziewałam się że zabierze mi kogoś na kim (pod w względem przyjaźni) mi zależało najbardziej na świecie, kogoś kto był przy mnie w czasie ostatniej załamki po odejściu kogoś kogo mi potem meega brakowało ☹ Ogólnie PRZEPRASZAM od dzisiaj postaram sie w każdej wolnej chwili coś tu dodawać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz