piątek, 6 listopada 2015

Był zwykły, normalny, jak każdy inny....

Był to zwykły dzień jak każdy inny....
Rozpoczął się normalnie o godz 8:00 zaczęła lekcje... Wszystkie początkowe przerwy spędziła z "koleżankami".... Niby normalne przerwy, niby jak każde inne... Gadanie, słuchanie jak obgadują innych czasem wtrącenie się w ich rozmowy, podśmiechiwanie się z młodszych nie doświadczonych i jeszcze nie przyzwyczajonych do gimnazjalnych korytarzy kolegów i dziewczyny wywyższające się swoją "popularnością" głównie młodszych 😅😐
Aa jednak tym razem "coś ją ruszyło" nie mogla i nie chciała juz tego słuchać, "kółeczko obgadujących" zaczęło już ją denerwować...
-Czy dziewczyny potrafią tylko obrabiać innym dupe?-Pomyślała
Wiedziała  że nie wszystkie są takie, wiedziała że większość nie interesuje się życiem innych i nie obgadują innych ludzi...

Ale długą przerwę postanowiła spędzić inaczej....
Długą przerwę postanowiła spędzić z kolegami-chłopakami....
Wiedziała gdzie jej kumple spędzają zawsze przerwy, wiedziała że i tym razem tam na pewno będą więc tam poszła... Stanęła przed schodami gdzie zawsze siedzą i jeszcze chwile myślała czy aby na pewno długą przerwę chce spędzić tylko z CHŁOPAKAMI... Postanowiła że tak i weszła na pierwsze stopnie schodów, podeszła do chłopaków, usiadła obok nich. Chłopcy zdziwili się jej przyjściem ale byli zadowoleni, zaczęli rozmawiać...  Rozmawiali całą przerwę, śmiali się, opowiadali sobie kawały, grali w gry na telefonie, rozmawiali o jej ulubionym sporcie-Piłce Nożnej i ostatnich ciekawych meczach, wysłuchali jej "narzekań" i pocieszyli, przerwa skończyła się po 20min a ona była zadowolona ze swojego wyboru i postanowiła że od teraz większość przerw będzie spędzała z kolegami którzy potrafią ją rozśmieszyć i poprawić humor 😊

Pisząc to przypomniała mi się sytuacja jak pisałam kiedyś z kumplem o dość ważnej dla mnie sprawie i zdziwiła mnie wtedy jego reakcja... Napisał coś czego się wgl nie spodziewałam... Normalnie gdy gadasz z dziewczynami mówią ci milutkie ale nie zawsze prawdziwe informacje lub odwiedzi tylko po to żebyś nie była potem przez to smutna... Aa Kuby odpowiedź była wtedy całkiem inna. Odpowiedział mi tak jak uważał, bez żadnych zbędnych ozdobników i nie prawdziwych informacji... Po prostu jak to potem jeszcze określił woli powiedzieć "prosto z mostu" niż kłamać. I miało racje zawsze lepsze jest gorzka prawda niż słodkie kłamstwo....

 Według niego kumple są najlepsi, ponieważ chłopaki powiedzą ci wszystko "prosto z mostu" i cię nie okłamią jak niektóre dziewczyny że niby dla twojego dobra a tak naprawdę dla własnych korzyści żeby potem nie miały wyrzutów sumienia że to przez którąś z nich jesteś smutna... I w sumie to się z nim zgadzam 😊👌

Oczywiście to opowiadanie nie zmienia tego że moimi najlepszymi przyjaciółkami są również dziewczyny, którym zawsze mogę ufać i które również potrafią poprawić mi humor

2 komentarze:

  1. Kopiować kogoś pomysły to ja też umiem :D Trudniej jest wymyślić coś własnego no nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula daruj już sb... Nie wystarczyło ci ze zniszczyłaś mi przyjaźń?! Że próbujesz zniszczyć mi życie w realu? Jeszcze tu na blogu bd mnie oczerniać?
    Nie skopiowałam nic od cb, dziewczyny czytały to już dawno na moim telefonie, a nie było to wstawiane przez ten czas na bloga bo jak ci to już powiedziałam nie miałam czasu bo sie uczyłam do konkursu... Coś własnego? Te opowiadania są moje własne.... Są w sumie o moim życiu więc jak mogłam je od kogoś skopiować?
    Możesz mi powiedzieć czemu próbujesz mi zniszczyć życie? Bo ja tgeo dalej nie rozumie :-(((

    OdpowiedzUsuń