czwartek, 10 marca 2016

Najgorsze teksty na podryw EVER ;D

Hahahaha no to dzisiaj najgorsze teksty na podryw.! No sorry chłopaki, najwyższy czas żebyście zrozumieli że żeby poderwać dziewczynę albo żeby was przynajmniej polubiła wystarczy na początek głupie "cześć", szczery uśmiech i rozmowa hahahah no nawet jeśli jest o pogodzie, a nie jakieś głupie teksty w jej kierunku...
No to zaczynamy... 😉
1. Hahahah jak to ostatnio usłyszałam to nie wiedziałam "czy się śmiać, czy płakać" -->
-Bolą cię nogi?
-Nie
-Bo mi cały czas chodzisz po głowie
2. Jesteś z Alaski? Bo tylko tam są takie laski, no sorry co to w ogóle ma być? 🙈
3. Bolało jak spadłaś z nieba? Hahaah "żeby ciebie coś zaraz nie zabolało" 😂
4. Jakie lody lubisz? Albo, lubisz lody? Wiecie w jakim znaczeniu 😉 - No sorry chłopaki to jest już szczyt bezczelności, jak tak można do dziewczyny?
5. Tęsknię za tobą jak frytki za ketchupem czy jakoś tak.... Ejj no HALO! jak można TO porównywać do jedzenia?! 😂
6. Mogę cię przytulic? Jeszcze nigdy nie przytulałem prawdziwego anioła 😄
7. -Cześć.! Możesz mnie uszczypnąć?
-Po co?
-Bo chyba właśnie widzę i rozmawiam z aniołem i chce wiedzieć czy to przypadkiem nie jest sen 😜🙈
I tak dalej...
Ejj no naprawdę...
Chłopaki.!
Tylko na tyle was stać?

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz