piątek, 7 sierpnia 2015

❤ ❤ ❤ ❤

Dobra jest sierpień miesiąc wakacji już za mną ;-( Z jednej strony szkoda z drugiej czasem chciałabym już wrócić do szkoły, spotkać sie z przyjaciółkami, kumplami itp ;-) Jednak troche mi smutno ponieważ po powrocie do szkoły nie zobacze tam już mojego najlepszego przyjaciela ;(( Kamil ja już  już tęsknie ;c Noo dobra został mi jeszcze tydzień wakacji i trzeba go jakoś wykorzystać ;** Jeszcze nwm jak ale coś wymyśle...Narazie siedze sb u babci w NW, z moimi kochanymi kuzynami i 2 kuzyneczkami Kocham tu przyjeżdżać, spędzać z nimi czas itp zawsze jest tu po prostu SUPER!! ;D Mam nadzieje że w czasie pobytu u babci zdąże sie przejść i pogadać z takimi 2 kumplami.... Tak szczerze planuje to od dawna ale tak jakoś nie wychodzi ;c Hahaha ;D Dzisiaj cały dzień na słoneczku ;D I Holidays! 
#Leżing end #Smażing 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz