czwartek, 27 sierpnia 2015

No to teraz coś o włosach ☺

Siemaa po raz pierwszy poruszam temat włosów bo sama mam z nimi problem.... Chce mieć PROSTE włosy a one mi się ciągle kręcą... Ma ktoś ten sam problem? ☺Hahaha teksty mojej mamy ---> "Masz kręcone włosy to chcesz mieć proste. Miałabyś proste to chciałabyś żeby ci się kręciły" I weź jej tu przetłumaczył że nie lubisz takich włosów ☺😜
Co zrobić żeby włosy były proste? Rozwiązanie jest proste ale ma swoje minusy --> niszczy włosy 😞 Ale ogólnie sama je stosuje bo jest jak dla mnie najwygodniejsze a chodzi mi o ich prostowanie dzięki użyciu prostownicy.... Robie to jednak rzadko ponieważ prostowanie niszczy mi włosy ;( A drugie rozwiązanie to suszenie ich zaraz po umyciu to też czasem stosuje ;-) Jednak to tez częściowo niszczy strukturę włosa ;d więc to też tylko wtedy kiedy bardzo chce mieć proste włosy.....
W sumie to nie jest tak że meega nie lubię swoich włosów tylko po prostu lepiej wyglądają jak są albo całe proste albo jak dzień wcześniej wysusze sb włosy i na drugi dzień mam takie nawet ładne i prostą grzywke ❤❤ Wtedy to akurat cieszę się że mam takie włosy 💜
Aa ma ktoś inny lepszy i zdrowszy dla włosów sposób ich prostowania? Jak tak to niech pisze w kom albo podesle na skrzynkę to dam to na bloga.... Na pewno niektórym (np. mi) sie taka informacja sprzyda ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz