poniedziałek, 28 września 2015

Po prostu ja w to nie werze ;((

(Sorry ale sb troche poklne bo

 tego sie nie da wyrazić normalnie)
Jak tak mozna kurw* zrobić?! Moja własna "przyjaciółka" po prostu wbiła mi nóż w plecy... Kurwa w tamtym roku też byłam o to wkurzona itp ale jej to wybaczyłam... Ale w tym roku? Pff nie ma na to szans... Aa przez ten cały czas udawała taką super "przyjaciółeczke"
Zabrała mi wszystko: przyjaciela, przyjaźń, szczerze mówiąc to troche szczęścia i pół roku życia bo przez to miałam meeega doła :(
Zjebała mi przyjaźń, super kontakt z przyjacielem, ŻYCIE i naszą przyjaźń...
Dobrze ze pogodziłam sie z byłym przyjacielem i mi wszystko opowiedział o co były wcześniejsze fochy itp :(( Ii jeszcze to co zrobiła teraz zaraz po wakacjach, no ja w to nie wierze ;(((( "Uważaj komu ufasz, a w szczególności jej" ---> I tak sie właśnie obrabia dupe przyjaciólce która dla niej tyle zrobiła i tyle poświęciła ;(( Tym mi sie odpłaca?? No poprostu kurw* zajebiście!! Mam w DUPIE taka przyjaciółke!!!
Po prostu jej za to nienawidze!! -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz