czwartek, 10 grudnia 2015

Trendy tego tygodnia? ❤

Według mnie najlepsza stylizacja tego tygodnia to....
A no własnie takie Glamour!!
W tym tygodniu jak dla mnie był to najlepszy styl!! Elegancko bo przecież były egzaminy, niby próbne no ale były :-)
No a więc zacznę od butów... Moja ulubiona część garderoby!!  
Jak dla mnie najpiękniejsze i najlepsze są LITY koloru czarnego 
Oczywiście jasne rajstopy no bo przecież zimno jest :-)
Do tego czarna śliczna rozkloszowana spódniczka
Aa na koniec najlepiej białą koszule... Tylko ze nie całą białą, bo takie są już nudne i według mnie modne to one były...
Ale w zeszłym sezonie :-P
Więc do tej stylizacji ubrałabym koszule z jakimiś serduszkami, kwiatkami lub np. zabarwianą od góry.
Dobrym pomysłem byłaby również koszula z imitacją skóry ale tylko w małej ilości np. na kołnierzyku bądź kieszonce lub z ćwiekami na kołnierzyku  
Do tego pikowaną torebka w stylu kuferek i będzie idealnie!! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz