sobota, 6 lutego 2016

Paula.! ❤

Ostatnio były smutne opowiadania na blogu, no to teraz się pośmiejemy 😉
Czemu?
Aa no dlatego że moja przyjaciółka Paula to totalna wariatka.!   
Dzwoni we czwartek do mnie telefon... Odbieram "halo", i nic jeszcze raz "halo" dalej nic i się ktoś rozłączył. 5 min później znowu dzwoni telefon, idę po niego z myślą "No komuś się chyba nudzi, no co za debil" odbieram a tu "Halo.! Gabi? No cześć, dzwonie z telefonu taty, no wiesz to zapisz go sobie jako tata Pauli" i śmiech... Aa ja taka zdziwiona po co ten wariat do mnie dzwoni 😜🙈 Aa ona chciała mnie po prostu wykorzystać.! Chciała się tylko dowiedzieć co było na sprawdzianie z fizyki, ale co tam że mówiłam to jej 3 dni wcześniej ona już tego i tak nie pamięta 😂😂 No to mówię jej to co zapamiętałam, a że nie wszystko zapamiętałam to nie pow jej każdego pytania... Aa ta jędza męczyła mnie, abym to sobie przypomniała a że sobie nie przypomniałam to powiedziała mi wszystkie możliwe pytania jakie mogły być, abym sobie przypomniała... Aa po co? Bo ten wykorzystywacz wykorzystał mnie żeby dostać kolejną 5.! Kujonek mój kochany.! Potem przypomniałam sobie sobie te zadania, a raczej ona mi je przypomniała i mieliśmy zakończyć rozmowę, ale oczywiście najpierw musiało być wymienienie się 10000 "Paaa, Paa, Pa" a zaraz potem znowu rozmowa... Trzeba ją nauczyć co to znaczy słowo "Paaa, część" itp Hahaaha 😂😂😘 Aa ona do mnie z tekstem wiesz jak się podpisałam na kartkówce z matematyki? A ja tak sobie myślę.. No kurde jak się można podpisać? co, napisała"Paula" zamiast "Paulina" no bo jak inaczej?... Aa ona mówi że podpisała się adresem mailowym.! Hahahaah 😂 No to do tego trzeba być crazy.! 😂❤ Żeby nie umieć się poprawnie podpisać w 3 klasie gimnazjum 😂🙈 


Hahahh parę godzin wcześniej ten down tak wystraszył się gdy pęknął balon że podskoczyła na metr w górę, a potem zaczęła się śmiać sama z siebie, zeszła po schodach na dolny korytarz nawet pewnie sama nie kiedy... Hahha ciekawie co sobie nauczyciele myśleli jak ją widzieli w takim stanie "głupawki". Tak "głupawka" to dobre określenie na to zachowanie.
Dzień wcześniej Paula stała odwrócona tyłem do korytarza, podeszła do niej jej imienniczka oraz przyjaciółka Paula i "przytuliła" się do niej... (żeby się nie mieszało to tak "Paula" o której mówię od samego początku zostanie nadal Paulą, a ta druga to będzie Paulina) Hahaahah niech się Paulina cieszy że się jej nie dostało od Pauli... No a więc Paula myślała że to przytula się do niej chłopak który wcześniej koło niej przechodził 😂😂 a to była Paulina.! 😘 Ojj mogło to by być bolesne... Jak tak mały człowieczek może mieć tak dużo siły? Wiecie jak? Trzeba być Paulą 😉 Paula wiem że to czytasz 😉 Pamiętaj "Małe jest PIĘKNE.!" albo "Małe jest do kochania, a duże do wieszania firanek" 😘😂❤🙈😉




                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz