sobota, 6 lutego 2016

"Tęsknota"

Wiecie jak to jest "tęsknić za kimś"? Co to jest "tęsknota"? Co to wgl znaczy?
Co znaczy jeśli za kimś tęsknimy? To znaczy że na prawdę kochany tę osobę.! Prosty przykład --> Spotykasz się z kimś, spotkanie kończy się po 1h-2h, on odprowadza cię pod dom, żegna się z tobą, mówicie sobie "część" a ty nie zdążysz dojść do domu mimo że masz do drzwi 20m jak już zaczynasz za nim tęsknić... Jaki wniosek? Zakochałaś/łeś się 😉 Aa co jeśli osoby za którą tak bardzo tęsknisz i której ci tak bardzo brakuje nie widzisz juz od dłuższego czasu? To zaczynasz mieć doła, płaczesz z byle powodu, a nawet drobnostka może doprowadzić do wybuchu złości, a do tego zazwyczaj musisz udawać że u ciebie wszystko Okej mimo że rozwala cię od środka... No mniej więcej to tak wygląda...
Aa to ten ten "najpopularny" stan tęsknoty, no a otrzymanej najczęściej słyszalny --> Gdzie nie jesteś np w szkole, przynajmniej raz w ciągu dnia słyszysz "Będę tęsknić, już za tobą tęsknię" itp a prawda jest taka że wchodząc do domu całkowicie o tym zapominamy... No sorry nie zawsze ale zazwyczaj tak jest i taka jest prawda... Chodzi mi o teksty moich rówieśniczek gimnazjalistek, bo oczywiście taki tekst w związku to no chyba normalność 😉
Próbowałam opowiedzieć sobie na pytanie czy ja za kimś tęsknię?... Chwile myślałam... I stwierdziłam że TAK....
Tęsknię za latem,
Za słońcem,
Za ciepłem,
Za graniem w piłkę nożną

Czy tęsknię za kimś? Zastanawiam się nad tym.... Hmm? I powiem wam że tak, chyba tak... Nwm... Moje życie jest strasznie skompilowane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz